iran flag

فرآورده های گوشتی مهیا

قراره در این مقاله به شناخت بیشتر فرآورده های گوشتی مهیا و نیاز های ضروری بدن به گوشت و فرآورده های گوشتی بپردازیم.

گوشت به عنوان یک منبع غذایی از گذشته های دور تا به امروز مورد مصرف مردم سراسر دنیا بوده است و به احتمال زیاد تا زمانی که زندگی در دنیا ادامه داشته باشد گوشت در زنجیره غذایی انسان ها وجود دارد.

بنابرین تولید گوشت حیوانات و فرآورده های گوشتی مناسب در کارخانه ها و تحویل قابل اعتماد به مصرف کنندگان برای برآوردن نیاز جمعیت انسانی در حال رشد حیاتی است.

مجموعه فرآورده های گوشتی مهیا با شعار تازگی و زندگی هر روزه در حال ارسال محصولات تازه با تاریخ روز به تمامی فروشگاه های معتبر و سوپرمارکت های محله های شما در سراسر کشور میباشد.

گوشت و فرآورده های گوشتی مهیا انواع مواد مغذی از جمله پروتئین, چربی ,آهن, زینک, سلنیوم, گلوتاتیون, تائورین , ویتامین هایBکمپلکس و رتینول(شکل فعال ویتامین A) وجود دارد بنابراین مصرف پروتئین از جمله مرغ و گوشت دارای اهمیت زیادی است.

به اسید آمینه هایی که در بدن انسان تولید نمیشوند اسیدآمینه ضروری میگویند.

این گروه از اسید آمینه های ضروری باید از طریق پروتئین های غذایی به بدن برسد .

از طریق مصرف گوشت و فرآورده های گوشتی این گروه از اسیدآمینه های ضروری بدن (هیستیدین، لیزین، ترئونین، متیونین، ایزولوسین، والین، فنیل آلانین و تریپتوفان) تامین میشود.

 

فرآوری گوشت برای مصارف مختلف در طی تاریخ

فرآوری گوشت در دایره المعارف آنلاین بریتانیکا و فرهنگ لغت پزشکی  به عنوان "تهیه گوشت برای مصرف انسان" یا "تعریف گوشت به یک سری عملیات برای ایجاد تغییرات دلخواه" تعریف شده است.

به طور کلی، هرگونه اقدام با تهیه لاشه حیوانات برای مصرف انسان، فرآوری گوشت محسوب می شود.

 این اقدام می تواند از یک آماده سازی اولیه مانند شستشو، برش، نمک زدن، یا خشک کردن در آفتاب در دوران ماقبل تاریخ تا فناوری پیشرفته امروزی مانند انجماد سریع، تابش، پردازش با فشار بالا، تخمیر کنترل شده، و غیره باشد.

تکنیک های پردازش و نگهداری گوشت تا حد زیادی در طی تاریخ توسعه یافته اند از جمله:

(1) فرآیند کنسرو کردن در طول تاریخ (جنگ ناپلئون در فرانسه)،

(2) منجمد کردن گوشت در مقیاس بزرگ( در طول جنگ جهانی اول)،

(3) نگهداری آنتی بیوتیک (در طول جنگ جهانی اول )، و

(4) تابش / عقیم سازی / خشک کردن انجماد برای مسابقات فضایی یا سفر.

 تکنیک‌های فرآوری گوشت به دلیل تقاضای گروه‌های مصرف‌کننده مختلف برای راحتی مصرف(محصولات آماده مصرف)، رژیم غذایی (کم چربی/کم سدیم)، سلامت (طبیعی، ارگانیک، فرآوری حداقل)، غنی‌سازی نیازهای ویتامین، مواد معدنی)، گروه‌های جوان/سالمند (گوشت نرم/لطیف)، و نیازهای قومیتی تولید و توسعه یافته است.

 

فرآورده های گوشتی مهیا

سوسیس و کالباس

همبرگر/ کباب لقمه

ناگت/ شنیسل مرغ/ فلافل

سوسیس و کالباس مهیا

شهرپروتئین مهیا مفتخر است با تولید روزانه بیش از 270 تن محصولات پروتئینی تازه و منجمد و 50 تن فرآورده های گوشتی بهترین محصول را در اختیار مصرف کنندگان عزیز قراردهد

مواد اولیه  سوسیس و کالباس های مهیا از محصولات تازه و درجه یک شهر پروتئین مهیا تامین میشود

 این محصول یک منبع عالی از پروتئین فراهم می‌کند که برای حفظ سلامتی بدن بسیار مفید است و مناسب برای تقویت عضلات ورزشکاران و ارائه انرژی به بدن است.

 

طرز سرو سوسیس و کالباس مهیا

روش مصرف سوسیس و کالباس صنایع غذایی مهیا تنوع زیادی دارد می‌توان آنها را به ‌صورت سرخ‌ یا پخته ‌شده و یا گریل شده همراه با انواع مختلفی از چاشنی ها سرو کرد علاوه بر این، میتوان از سوسیس و کالباس های مهیا برای تزئین غذا و ایجاد طعم جدید استفاده کرد.

سوسیس و کالباس مهیا به علت سرو سریع و آسان می‌تواند یک گزینه عالی برای وعده‌های غذایی مختلف از جمله نهار و شام و یا حتی میان ‌وعده‌ها باشد.

نحوه خرید فرآورده های گوشتی مهیا

شهر پروتئین مهیا با تولید روزانه 50 تن فراورده گوشتی می‌تواند در تامین مواد اولیه غذاهای انواع کترینگ ها, رستوران ها و ساندویچی‌ ها بصورت فله و عمده نقش ایفا کند.

 

کیفیت فرآورده های گوشتی مهیا

تولید فرآورده های گوشتی مهیا با مواد اولیه درجه یک و به روز ترین و مجهز ترین دستگاه ها و بسته بندی فودگرید با رنگبندی متناسب با محصول سبب محبوبیت و درخشش انها در بازار شده است.

فرآورده های گوشتی مهیا با درصد بالای گوشت قرمز و مرغ درجه یک و افزودنی‌های مجاز تحت نظارت غذا و دارو و دارای پروانه بهداشتی ساخت IVC میباشد.

ترکیبات تمامی فرآورده های گوشتی مهیا منبع مناسبی از پروتئین برای تامین نیازهای روزانه بدن به آمینو اسید های ضروری است و همچنین مقرون به‌ صرفه و مناسب برای تمامی افراد است.

 فرآورده های گوشتی مهیا با تداعی طعم غذاهای خانگی انتخابی مناسب برای سفره های شما میباشد.

با مهیا بهترین غذا مهیاست